-->

czwartek, 19 sierpnia 2010

Wspomnienia z wakacji ...


Oj .... czuję się wredie, bo przez prawie 2 miesiące nie aktualizowałam sowjego bloga;/ No, ale cóż- wakacje to w końcu wakacje- tyle przyjemności, że brakuje czasu na zwykłe, przyziemne sprawy... Oczywiście nie oznacza to, że przez cały ten czas leniuchowałam. Lipiec spędziłam w większości na praktyce w szpitalu na Józefowie w rodzinnym Radomiu - to moje usprawiedliwienie ;P A już 5.08 wyjeżdżałam na (jak się później okazało) wspaniały obóz do Montenergo;) Czarnogóra okazała się niezwykle urokliwim miejscem. Trafiliśmy z pogodą, bo przez cały pobyt w Budvie świeciło słońce i było wręcz upalnie. Zwiedziłam sporo ciekawych miejsc. Zachaczyliśmy również o Węgry i Chorwację. W Dubrovniku natknęłam się na wiele pracowni tamtejszych artystów - zdjęcie powyżej przedstawia prace jednego z nich......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...