-->

niedziela, 12 lutego 2012

Buciki dla małej osóbki...

Te słodkie różowe buciki to prezent dla pewnej świeżo upieczonej mamy i jej córeczki. Niestety nie potrafię "jeszcze" posługiwać się szydełkiem i drutami tak jak moja mama i babcia, które są w tym naprawdę świetne, dlatego też poniższa praca jest właśnie ich autorstwa. Babcia wydziergała buciki na drutach a mama wykończyła je szydełkiem. Ja mam tu swój wkład tylko w postaci różowej tasiemki ;) 



Przepraszam za kiepską jakość zdjęć, ale mam problemy z moją cyfrówką ( nie czyta mi akumulatorków mimo, że są w pełni naładowane ;/ ) więc musiałam skorzystać z aparatu w telefonie, który nie posiada niestety funkcji makro i dodatkowo zdjęcia wychodzą rozmazane... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...