-->

piątek, 7 września 2012

Without title

Ostatnio coraz częściej mam wrażenie, że moje życie wymyka mi się spod kontroli, że nie mam większego wpływu na to, jak potoczą się niektóre sprawy; że stoję z boku i obserwuję tylko "migawki ze swojego filmu", a czas przecieka mi między palcami;( W ten sposób dochodzę do wniosku, że chyba powoli dołączam do tych ciągle zabieganych ludzi, którzy już nie potrafią znaleźć dla siebie choć okruszka czasu wolnego. Muszę popracować nad lepszą organizacją i planowaniem, bo ostatnio nie wychodzi mi to najlepiej, co widać zresztą po moich rzadkich aktualizacjach na blogu ;P

Kończą się wakacje, zaczyna jesień i nowy rok akademicki, a kilka moich projektów już niedługo ujrzy światło dzienne, ale o tym więcej już w najbliższym czasie...

A na razie chcę się pochwalić dwoma zestawami bransoletek w romantycznym wydaniu. Pierwszy z decoupagowymi elementami lawendy a drugi z landrynkowymi koralikami. Nie mogło oczywiście zabraknąć satynowych wstążeczek i kokardek oraz kaboszonów perełek ;)

Pierwszy zestaw:





i drugi zestaw :





Pozdrawiam cieplutko w te już jesienne dni ! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...