-->

poniedziałek, 5 listopada 2012

Prezenty dla Nowożeńców

4 sierpnia miałam okazję uczestniczyć w jakże pięknej i doniosłej chwili - w związek małżeński wstąpiła moja kochana przyjaciółka Olga ;* oraz jej wybranek serca Ernest ;) Na tę okazję poprosiłam Jolę, która prowadzi bloga "Moje Małe Wariacje Na Przeróżne Tematy' o wykonanie karteczki na specjalne zamówienie ;) Karteczka miała pasować do butelki z lawendowym motywem, którą wcześniej ozdobiłam metodą decoupage. Jola trafiła oczywiście w 100 % z kolorystyką i wykonaniem, więc mam nadzieję, że ten skromny prezencik przypadł do gustu obdarowanym ;)
Karteczka miała w środku kieszonkę na pieniążki dla Państwa Młodych oraz miejsce na życzenia ślubne.
Więcej szczegółów znajdziecie w poście Joli, które możecie znaleźć tutaj!
W zamian za przepiękną kartkę wysłałam Joli medalion w stylu vintage z grafiką ślicznej dziewczynki oraz pierścionek z tą samą fotografią. Niestety nie zdążyłam zrobić im zdjęcia, więc więcej przeczytacie również na blogu Joli tutaj! oraz dowiecie się czemu niestety pierścionek nie przetrwał bliskiego kontaktu z wodą co mnie bardzo smuci;( ale jeszcze kiedyś wynagrodzę to Joli ;P 

Tak wyglądała kartka:



A tutaj w parze z butelką, już z zawartością (winko domowej roboty) ;)


W tym samym czasie powstała jeszcze jedna butelka z tym samym motywem, na specjalnie zamówienie na ślub dla innej Młodej Pary.


Ponieważ sierpień i wrzesień to miesiące wyjątkowo obfitujące w wesela, to poproszono mnie o ozdobienie jeszcze dwóch innych butelek, których zdjęcia zamieszczę na blogu już jutro !

I jeszcze coś do posłuchania do ciepłej herbatki na wieczór ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...