-->

środa, 8 września 2010

Nie tylko kolczyki

Jak już nie raz wspominałam, że lubię robić różne rzeczy własnoręcznie, nie tylko kolczyki. Ostatnio mam chrapkę na coś związanego z decoupage, a konkretnie metodę przecierki ze świecami, ale zawieruszyłam gdzieś moją ramkę, którą kiedyś kupiłam właśnie do tego celu ;/..... Chodzą mi tez po głowie anioły z masy solnej ;D Na razie muszę wreszcie dokończyć coś, co robię od bardzo dawna, ale z dużymi przerwami niestety,a chodzi o ........"różane drzewko"!


Zwijanie różyczek jest bardzo pracochłonne. Zrobienie jednej zajmuje mi ok 15 minut, bo każdy płatek robię oddzielnie. Drzewko będzie kulą średniej wielkości i umieszczę je w ładnej ceramicznej doniczce też z różanym motywem. Na wierzchu będą kamyki przywiezione wprost z tegorocznych wakacji -  ze słonecznej plaży z Montenegro!

Na zdjęciu widać niestety szklankę, bo robiłam je w kuchni =P

Na razie drzewko jest wypełnione mniej więcej w połowie. jJego bazą jest styropianowa kula kupiona w Empiku. Różyczki (wykonane z bibuły karbowanej) są w nią wpięte dzięki drucikom. W najbliższym czasie planuję wstawić kilka zdjęć i wskazówek dla osób, które chciałyby stworzyć podobne bukiety ;)


No,to w tym temacie na razie tyle;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...