-->

sobota, 16 lipca 2011

Zaległości...

Ostatnio dosyć często nasuwa mi się na myśl pewien paradoks - im więcej czasu wolnego tym mniej motywacji i zapału do twórczego działania.... Sesja skończyła mi się dosyć wcześnie i w miarę pomyślnie;) , szybko zaczęłam i skończyłam praktyki wakacyjne - można by rzec -  'kopalnia czasu' do wykorzystania, tylko gorzej z 'kopalnią pomysłów' w mojej głowie......
Jeszcze w czerwcu zrobiłam kilka nowych par kolczyków, chociaż nie opublikowałam wtedy żadnych zdjęć......, więc robię to teraz;) Chcę się pochwalić w szczególności moimi pierwszymi srebrnymi wytworami, z których jestem zadowolona, w końcu srebro - to srebro - elegancja sama w sobie =P.

Kolczyki wykonane w całości z elementów srebrnych próby 925 oraz kul białego korala naturalnego i szlifowanych oponek .

Kolczyki wykonane z kul ceramicznych, nakrapianych, szlifowanych oponek, srebrnych kuleczek. Szpilki i sztyfty srebrne próby 925.

Bardzo eleganckie kolczyki wykonane z kul agatu kawowego, elementów posrebrzanych - jeżyków, oponek szlifowanych. Srebro: bigle rybki, główna szpilka - próba 925.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...