-->

poniedziałek, 24 października 2011

Jesienne przemyślenia

Napisanie tego posta planowałam już od bardzo, bardzo dawna, ale ostatnio wierzcie mi, że co rusz dopada mnie przeraźliwe lenistwo. To jednak jest prawda, że im więcej ma człowiek czasu, tym mniej rzeczy robi ;/ Na mojej liście "rzeczy zaplanowanych" było mnóstwo pozycji, ale ( patrz wyżej) jakoś nie wiem czemu prawie nic nie udało mi się zrealizować....ach....przydałaby mi się jakaś motywacja. To, że nie chce mi się uczyć mogłabym jakoś wytłumaczyć, ale że nie mam ochoty "składać" mojej ukochanej biżuterii? O nie....., jak to się teraz mówi - muszę się OGARNĄĆ !

Pierwszy krok to zmiana szablonu bloga (mam nadzieję, że to korzystna zmiana). Moja stronka wymagała trochę odświeżenia....znudził mi się już trochę ten ponury i tajemniczy motyw wróżek i efów. Zakochałam się ostatnio w blogach w stylu vintage, retro, czy shabby schick. Ujęła mnie bardzo prostota ich elementów - jasne tło, tasiemki, koronki itp. Jest jeszcze parę rzeczy do zmiany na blogu, ale będę to robiła stopniowo, bo jak wiadomo - "kobieta zmienną jest" i co chwila przychodzą mi do głowy coraz to nowe pomysły.
                  
* * *

Tak sobie myślę, że może w niedługim czasie ogłoszę zabawę cukierasową ;) Złożyłam dzisiaj mega zamówienie na koraliki i półfabrykaty do biżuterii i z jednej strony byłam dziś bardzo podekscytowana internetowymi zakupami, ale z drugiej - mój zdrowy rozsądek przechodził bardzo ciężko próbę. Haha, nie ma co, walczył do ostatniej chwili, tzn. do ostatniego kliknięcia myszki na link "dodaj do koszyka", ale chęć zaopatrzenia się w kolejne koraliki modulowane, charmsy, zawieszki itd. była silniejsza. Także moje konto w banku jest teraz szczuplejsze o dobre parę...-set złotych (tak, tak, dobrze przeczytaliście - sama przecieram oczy ze zdumienia). Mam nadzieję, że razem z przesyłką powróci do mnie moja wena do tworzenia kolczyków, która jakoś ostatnio mnie opuściła na dosyć długo.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...