-->

piątek, 26 sierpnia 2011

Rzemyki w roli głównej

Tak jak obiecałam - prezentuję dzisiaj na blogu moje wytwory z kolorowych rzemyków, które przywiozłam prosto z Kazimierza Wielkiego. 
Pierwsza bransoletka w kolorach fioletu i brudnego różu z dużą ilością powlekanych koralików przypominających perełki. Wplecione zostały również posrebrzane przekładki w kształcie baryłek z antycznym wzorem. Miałam problem z zamontowaniem zapięcia bransoletki, dlatego też wybrałam bardzo proste rozwiązanie - zapięcie na pętelkę i koralik.






Natomiast bazą drugiej bransoletki są rzemyki w kolorze cielistym oraz miedziany łańcuszek. Podobnie jak poprzednio, użyłam drobnych powlekanych koralików, które nadają bransoletce lekkości. Dołączyłam również 'dziewczęce' charmsy : koronę, gwiazdę, rozgwiazdę oraz motylka z cyrkonią. Całość dopełniają inne koraliki w podobnych odcieniach.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...