-->

środa, 26 października 2011

Rozdanie - zestaw do biżuterii z grafiką

Dzisiaj przeglądając strony internetowe z półfabrykatami, natrafiłam na CUDOWNY sklep internetowy i blog www.beads.pl, w którym zakochałam się od pierwszego kliknięcia. Bardzo żałuję, że kilka dni demu wydałam kupę forsy na różne koraliki i zawieszki w innym sklepie internetowym, które tutaj są o niebo tańsze, a po drugie prześliczne - takie w stylu retro i vintage ! hmmmm........aż mi przykro patrzeć na te cudowności mając świadomość, że wyczerpałam już limit moich koralikowych zakupów na najbliższe pół roku.... Stąd pomysł na wzięcie udziału w losowaniu ;)
Zachęcam do odwiedzenia strony tego sklepu ;) Szczegóły poniżej:


Sklep www.BEADS.pl organizuje rozdanie. Udział może wziąć każdy!!!
Zestaw do robienia biżuterii z grafiką zawiera:
1. Diamond glaze (60 ml)
2. Micro glaze ( przełożony z oryginalnego opakowania do mniejszego słoiczka)
3. Bazy do medalionów- 10 szt.
4. Bazy do pierścionków- 6 szt.
5. Bazy do kolczyków – 2 pary.
6. Krawatki do kaboszonów- 2 szt.
7. Kaboszony kwiatowe – 4 szt.
8. Kaboszony szklane, przezroczyste- 6 szt.
Wartość zestawu to ponad 100 zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...