-->

wtorek, 25 grudnia 2012

Wesołych i przede wszystkim ... zdrowych !

To chyba moje pierwsze takie 'zakichane i zasmarkane' święta (przynajmniej jest mi ciepło, bo mam gorączkę ;P) - zawsze musi być ten pierwszy raz. No cóż, zostaje mi chyba tylko pogodzić się z tym faktem, podratować domowymi sposobami i czekać na wizytę u lekarza. Ale i tak, już teraz, mogę stwierdzić, że te święta zaliczą się do jednych z bardziej udanych (pomimo choroby).

Nie zdążyłam opublikować jeszcze życzeń świątecznych, ale w sumie święta jeszcze trwają, więc życzę Wszystkim:

Cudownych i magicznych Świąt Bożego Narodzenia, pełnych rodzinnego ciepła i wielkiej radości, a w Waszych sercach wielu wzruszeń, świąt dających radość i odpoczynek, oraz że Nowy Rok będzie szczęśliwszy !

Wesołych ! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...